poniedziałek, 5 listopada 2012

Prolog

                                                           Prolog 
Siedzieli na dachu jego domu patrząc na wschód słońca. Ona zaspana, z rozwianymi włosami, ze śmiejącymi się oczami w których odbijała się wielka, pomarańczowa kula słońca. On patrzący się na nią z podziwem w oczach oraz z wielkim zainteresowaniem na twarzy. Gdy był przy niej nic innego się nie liczyło. Czuł się lekki jak piórko a w sercu czuł błogość. Ona za każdym razem kiedy był obok niej dostawała dreszczy. Jego łobuzerski uśmiech przyprawiał ją o palpitacje serca.Czuła jego wzrok na sobie. Odwróciła wzrok w jego stronę i uśmiechnęła się. On jak zwykle uśmiechnął się łobuzersko. Zapatrzeni sobie w oczy nie zwrócili uwagi na to że ktoś ich widzi. Że oczy tej osoby cisną w rudowłosego chłopaka piorunami. Nie słyszeli myśli  tej osoby,może to i lepiej ? W końcu nie każdy chyba chciałby usłyszeć na swój temat ,,piękną'' wiązankę epitetów.Oni. Tak różni a jednak tak do siebie podobni. Są jak ogień i woda. Ona spokojna , on żywiołowy. Czy los pozwoli im być razem ? Czy rodzina i przyjaciele pozwolą im być razem ? Tego nie wiedzieli. Nie wiesz także tego i  ty drogi czytelniku. Jednego możemy być pewni los będzie im płatać masę figli tych pozytywnych i tych negatywnych. Zainteresowany ? Więc zagłęb się dalej w ich niesamowitą historię. W historię pary z gryffindoru .

****************************************************************
Witam wszystkich ! :) Będę podpisywać się jako Mania :) Pisałam już jedno opowiadania potterowskie zupełnie nie kanoniczne ;) Tylko tamto pisałam w wieku 12 lat ;) teraz mam 14 ;) Liczę na szczere komentarze  :)) Pozdrawiam :D

5 komentarzy:

  1. No no no. ;-) zapowiada się ciekawie. ;-)
    Czekam na następną notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie! z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :) oczywiście chcę być informowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się bardzo ciekawie i interesująco :D Czekam z niecierpliwością na nową notkę :D

    A i mam małą prośbę jeśli przeczytasz mój komentarz to proszę cie abyś dała mi adres twojego poprzedniego bloga :D

    Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)) Przeczytałam :) http://hermiona-siostra-draco.blog.onet.pl/ To jest tamto opowiadanie które zamierzam jeszcze pisze ale zamierzam niedługo zakończyć :)) Zaczęłam je pisać w wieku 12 lat więc nie zdziw się że mój styl pisania jest straszny ! :)) haha ;D Pozdrawiam :) A no i tam podpisywałam się TYSIA ;)) A teraz jestem Mania ;d

      Usuń
  4. Awwwwh, uroczy prolog! Jeszcze nigdy nie czytałam opowiadania Fremione, więc jestem bardzo ciekawa! : D
    Och pisz szybciej rozdział!

    OdpowiedzUsuń