czwartek, 23 lipca 2015

Sowa 2015

Fred się chowa, 
Hermiona ucieka
Mania śle Wam pozdrowienia. 
Harry prosi 
Ginny czeka. 
Ron wyostrza swoje ślepia. 
George dziś tańczy
Luna skacze
Neville ma w swych ustach pomarańcze. 
Razem tak dziś sobie siedzą
Przepraszają 
Za co? 
Oni już to dobrze wiedzą. 
A autorka z nimi siedzi, 
wstyd jej bardzo, 
Czytelnicy pamiętają i przypominają 
Mania w garść się musi wziąć
bo inaczej będzie klops !



PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM ! 
Obiecuję poprawę. Uwierzycie, że napisałam już pół rozdziału 30 i pół minaturki?
Pojawi się to w następnym tygodniu. 

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ! 
Za te motywujące komentarze.
Uwierzcie mi, że nie pisanie dla Was było mega ciężkie, 
ale musiałam poświęcić się rodzinie i szkole. 
No i coś mi mój blogger nie chciał się załadować :(


FREMIONE CIĄG DALSZY NASTĄPI !
DO NAPISANIA KOCHANI ! :)
Mania

1 komentarz:

  1. O to super. :3 Mam nadzieję że będzie to świetne zakończenie no i ze miniaturki będą takie świetne jak zwykle. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń