czwartek, 13 lutego 2014

Miniaturka Fremione - Walentynki ♥

Walentynki 
I będziemy dziś sobą,
Nie bacząc na nikogo 
I będziemy dziś trwać
Z tymi co mamy być
I będziemy dziś żyć,
Marzyć, kochać i śnić. *

- Kochaj mnie na zawsze, tak do upadłego, tak na zabój, tak na zawsze, tak mimo wszystko...
- I bądź dla mnie, bądź tylko ze mną, bądź sobą, bądź przy mnie...
- I nie opuszczaj mnie nawet na minutę...
- I całuj niespodziewanie i w deszczu, namiętnie i delikatnie...
- I przytulaj się do mnie, przytulaj mnie, tak delikatnie jak tylko Ty potrafisz...
- I nie zostawiaj mnie samej tutaj...
- Nigdy ...
Widziałem jej czekoladowe oczy. Wiedziałem, że w nich mogę się stoczyć. Widziałem w nich to co każdy mężczyzna chciałby zobaczyć. Widziałem w nich miłość, troskę i szczęście. 



I wpatrywałam się w jego niebieskie oczy. Wiedziałam, że mogę w nich utonąć. Dreszcze przechodziły mnie pod wpływem jego wzroku. I widziałam w nich miłość, szacunek i niepewność. 

*

Kiedyś było inaczej staliśmy niby razem lecz jednak osobno. Dziś stoisz tu przede mną.Stoimy razem pod dębem na błoniach Hogwartu. To już mój ostatni rok tutaj. Ty tu wrócisz jednak już beze mnie. Na twoje piękne loki kochanie pada śnieg. Widzę Twoje piękne zarumienione policzki. Słowa same wypłynęły z moich ust. 
Kocham Cię. 
I  nareszcie mogłem poczuć smak Twoich ust. 



- Nigdy nie zapomnę tego jak zostaliśmy parą... - szept mojej żony rozniósł się po naszej sypialni. Minęło 9 lat odkąd zamieszkaliśmy razem. Minęło 10 lat odkąd była moja. Tylko moja. 
- A ja nigdy nie zapomnę tych Twoich iskrzących się oczu. Tego nieśmiałego uśmiechu, tego urywanego oddechu, tych zarumienionych policzków.
- Wiesz że to już są nasze kolejne Walentynki razem ? - zapytała się mnie z lekki uśmiechem.
- Wiem kochanie. Nigdy nie będę żałować tego co się wtedy stało. Dokładnie 10 lat temu 14 lutego zostałaś moją dziewczyną. Od tego czasu wprost uwielbiam Walentynki.
- Oj Freddie, Freddieee.... 
- No czo skarbie? - powiedziałem uśmiechając się przy tym łobuzersko.
- Niczo... po prostu Cię kocham.
- Ja Ciebie też Hermiono, ja Ciebie też. - złączyłem nasze usta czułym pocałunkiem. Jak dobrze, że dzieci zostały u moich rodziców.
Kolejne Walentynki spędziliśmy razem. Kolejny rok już za nami. Kolejny rok kochamy się coraz bardziej. Kolejny rok... trwamy w tym co kochamy. 



**************************************
TADAM ! :) Coś na Walentynki :) 
Jeśli chodzi o rozdział 30 jest on w trakcie pisania jednak wena gdzieś się zgubiła podczas nauki. Jednak mamy takie coś... I jak wy to oceniacie :)?
Aaaaa ... wierszyk (jeśli tak to mogę nazwać), który jest na samym początku został napisany przeze mnie. :)
Życzę wszystkich UDANYYYCH I ROMANTYCZNYCH WALENTYNEK ! :) Sama spędzę je z moim chłopakiem. CI którzy nie mają JESZCZE swojej drugiej połówki niech się nie martwią. MIŁOŚĆ przychodzi nieoczekiwanie :) ♥
Do napisania ♥

9 komentarzy:

  1. Jak słodko, szkoda tylko, że ja jestem taka se sama :P Liczyłam na coś dłuższego, bo jestem po protu niezaspokojona :) Ale lepsze coś niż nic :D Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźniona, ale ćśś xD
    Ja też forever alone, ale walentynki spędziłam całkiem fajnie.
    Fajna, romantyczna miniaturka.
    Czekam na rozdział ♥
    Weny
    Raini ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz następny proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszesz. Czekam następny. Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam bardzo, ale jestem człowiekiem chamskim i wrednym, dlatego powiem ci: "Hej? Gdzie jesteś? Już prawie rok minął!", ale też: "ja pier****! Ile można do cholery czekać na jeden, kur**, rozdział?!". Jednym słowem: #kochamtąhistorię!wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mania! Zabije Cię i uduszę jak nie wrócisz!
    Czekam i czekam a nowy rozdział gdzie?! Na hawajah? Rozumiem szkoła i tak dalej ale ty nie dajesz znaku od prawie roku! Takie piękne opowiadanie...jak Cię nie było to przeczytałam je z 4 razy i znam je na pamięć !Wchodzę tutaj prawie codziennie a tu nic. Myślisz, że miniarurka wystarczy na rok?!Jeśli tak to się grubo mylisz! Jak chcesz to nawet Ci mogę pomóc w pisaniu nowego rozdziału!
    Czekam.
    Pozdrawiam i baaaaardzo dużk weny życzę!
    (Tak by rozdział pojawił się jak najszybciej!)
    ~Kaśka Zawana Gryzoniem~

    PS.: Zapraszam do mnie! Jednak proszę zostawić po sobie ślad w formie komentarza!
    http://mojeopowiadaniehp.blogspot.com/2015/01/rozdzia-5.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto wróć zakochałam się w tym opowiadaniu nie porzucaj go!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super ;o
























    jest super ;o teraz troszkę mi głupio się reklamować... Jednak może Ciebie też zainteresuje co tam wymyślam :)


    http://fremionestory.blogspot.com/2016/03/purpurowa-nadymka.html

    zapraszam na trzeci rozdział, może zaciekawi Was co dzieje się w moim magicznym świecie Fremione?
    mile widziane wasze pozytywne, negatywne, budujące, niebudujące komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń