poniedziałek, 27 maja 2013

Rozdział 23 - ,,Aaaa.. ty to uważasz jako zajebistość ja to uważam jako głupotę.''

Rozdział 23
Była kolacja. Wszystkie osoby w Wielkiej Sali omawiały szczegóły balu, byłam jedną z nich. Myślałam w co się ubrać i doszłam do wniosku, że wypad do Hogsmeade będzie konieczny. Pojawił się tylko jeden szczegółowy problem. Nie miałam z kim się wybrać na zakupy. Z chłopakami nie pójdę. Chciałam zaskoczyć ich swoim strojem. Z Ginny się nie odzywam. Rozglądałam się po Wielkiej Sali mając nadzieję na olśnienie. I rzeczywiście dostałam go. Przyglądałam się stołowi krukonów i wtedy mój wzrok padł na moją blondwłosą koleżankę. Z uśmiechem dokończyłam jedzenie i rzucając Zaraz Wracam ruszyłam w kierunku Luny. 
- Hej. Luno mogę mieć do ciebie pytanko ? - zapytałam się dziewczyny. Blondynka uśmiechnęła się do mnie ciepło. 
- Witaj Hermiono. W czym mogę ci pomóc ? 
- Widzisz, czy chciałabyś wybrać się ze mną do wioski w sobotę na zakupy ? - uśmiech nie schodził z twarzy mojej koleżanki, która twierdząco pokiwała głową przez co mój uśmiech powiększył się jeszcze bardziej. 
- To o 10 przy Wielkiej Sali ? - zapytała się mnie krukonka. Pokiwałam głową na zgodę i już miałam odchodzić, gdy zatrzymał mnie kogoś krzyk. 
- Granger! Chcesz iść ze mną na bal ? Oczywiście, że chcesz.- odwróciłam się i zobaczyłam stojącego na ławce Briana Comela. Przystojnego krukona z siódmego roku. Niestety uroda i rozum nie idą w parze w jego przypadku. Był zbyt pewny siebie i strasznie zarozumiały. Czasami myślałam czy nie powinien on być w Slytherinie. Spojrzałam na niego jak na idiotę. 
- Wybacz Comel, ale mam już partnera i to na pewno nie jesteś ty. - powiedziałam uśmiechając się wrednie. Po szkole niosły się plotki, że chłopak jest we mnie zadurzony i próbuję zwrócić moją uwagę na siebie. Chłopakowi zszedł lekko uśmiech z twarzy, ale nie dał po sobie poznać, że jakoś odczuł moją odmowę. 
- To nie możliwe beybe. Ja jestem tak zajebisty, że wszyscy się chowają od błysku mojej zajebistości.- powiedział dumnie wypinając klatkę. Zaśmiałam się. Czułam wzrok całej szkoły wraz z gronem pedagogicznym. Czułam palący wzrok mojego chłopaka. Odwróciłam się do niego i posłałam mu uspokajający uśmiech. 
- Aaaa.. ty to uważasz jako zajebistość ja to uważam jako głupotę. - cała szkoła roześmiała się serdecznie na moje porównanie. - Zresztą, gdybyś nie wiedział to status mam W ZWIĄZKU. 
Odwróciłam się od niego i zamierzałam wrócić do przyjaciół. Nie przewidziałam jednak, że wściekły Comel złapię mnie za ramię i siłą odwróci. 
- Nie zadzieraj ze mną kotku. Mnie się nie zostawia na lodzie. - powiedział wręcz sycząc i w tym momencie byłam pewna, że tiara przydziału popełniła poważny błąd nie przydzielając go do wężyków. Cała sala zamarła. 
- Radzę Ci ją puścić Comel. - wściekły ton Freda doprowadził do tego, że po moich plecach przeszły ciarki. Odwróciłam się i spostrzegłam, że zmierza on w naszym kierunku. Przełknęłam ślinę, zły Fred wcale nie oznaczał nic dobrego, a to, że za nim szedł George i Lee nie dodawało mi otuchy ich miny również wskazywały na to, że nie podoba im się ta cała sytuacja. Kawałek za nimi w bojowych pozycjach stali Harry, Ron, Seamus, Dean i Neville. Westchnęłam. 
- Co wzdychasz ? - zapytał Brian, który trochę stracił pewności siebie. 
- Będą kłopoty.- Jego uścisk na moim ramieniu zelżał, co pozwoliło mi wyrwać się z jego uścisku. W kilku sekundach znalazłam się przy moim bliźniaku, który automatycznie objął mnie. 
- Nic ci nie jest ? - zapytał, czuło spoglądając na mnie. Wtuliłam się w niego.
- Nie, trochę mnie ramię boli....,ale to nic. - dodałam szybko czując jak mięśnie mojego chłopaka się napinają.
- Jeszcze raz będziesz się jej narzucać to inaczej pogadamy. - rudowłosy powiedział do Briana i razem ze mną ruszył w kierunku wyjścia. Za nami poszli nasi przyjaciele i w niedługim czasie siedzieliśmy w naszym pokoju wspólnym rozkoszując się chwilą spokoju.

*

- Panie, nudzi mnie już to całe udawanie. - pewna kobieta klęczała przed swoim panem i władcą.
- Jeszcze trochę moja droga. Cały nasz plan będzie miał finał na ich wielkim balu. - powiedział prawie sycząc. Kobieta z obłędem w oczach wpatrywała się w czarną postać.
- A co z tym wyrzutkiem panie. W końcu się zorientują, że nie ma dwóch osób. - powiedziała.
- Ale wtedy ciebie i jej już nie będzie tam. To będzie wielka niespodzianka. - powiedziała z dumą postać. Tak, ciemne czasy nadchodzą.


****************************************************************
Jest kolejny rozdział :) Krótszy, ale kolejny... uwaga, uwaga będzie dłuższy i to pewne :D 

11 komentarzy:

  1. Cudny rozdział!
    (przepraszam nie mam weny komentatorskiej :/)
    Ale i tak świetny rozdział <3

    Pozdrawiam, czekam na nast i życzę weny!
    ~Clar <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak obiecałam czytać, tak komentuję:
    Nadal uważam, że musisz popracować nad stylem. Już w cytacie, którym jest tytuł notki, popełniłaś kilka zasadniczych stylowo-logicznych błędów. Nie możesz słowa "za" zastąpić słowem "jako" - nie w tym przypadku, ponieważ wygląda i brzmi fatalnie. Gdy ktoś mówi/prosi/pyta/zapytuje/et cetera w dialogu, nie używaj słowa "się" (np. zapytała się mnie krukonka). Plotki mogą donosić, ewentualnie krążyć. Nie niosą się, ponieważ nie są kurami.
    "Ciemne czasy" nieodzownie kojarzą mi się z wiekiem ciemnoty i zacofania, słowo daję. Nie lepiej użyć sformułowania "mroczne czasy"?
    A tak z innej beczki: "Był zbyt pewny siebie i strasznie zarozumiały." - Czy to nie są także cechy gryfonów? ^.^
    Pozdrawiam, Alisese.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny *.*
    Zapraszam do mnie http://fred-miona-nasze-historie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szablonowka.blogspot.com czeka na ciebie informacja dotycząca szablonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog pewnie będę zaglądać w poszukiwaniu nowego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy następny rozdział ??? już sie nie moge doczekac !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy rozdział pojawił się na http://wzrok-przeznaczenia.blogspot.com/ . Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdział, widzę że pisanie coraz lepiej Ci idzie. Nie przejmuj się komentarzami, które nie zawsze są dominujące do pisania, bo każdy tak naprawdę nie jest doskonały.
    Może i jest parę błędów, chociaż nie wiem bo kiedy czytam twoje opowiadania, to jakoś ich nie widzę. Dopiero później wiem, o nich z komentarzy innych czytelników.

    Świetnie piszesz, masz ciekawą fabułę,czego chcieć więcej .?
    A no tak.!
    Nowego rozdziału, na który tak bardzo czekam. Mam nadzieję, że pojawi się szybko, bo jestem ciekawa o co chodziło Ci z tą końcówką, związaną z Wielkim Balem, na który również czekam. Fred bardzo ładnie zaprosił Hermionę na bal, ja sama się nawet wzruszyłam. Szkoda tylko, że Ginny nagle oszalała i zadaje się z Ślizgonami i jakimiś tapeciarami. Ale mam nadzieję, że wszystko się jakoś ułoży i znowu będzie, tak jak dawnej. Chociaż... dobrze, że coś się dzieje prawda ? Nie zawsze musi być kolorowo :)
    Pozdrawiam i czekam na następny rozdział .! ;)

    Ps. Zapraszam w między czasie, na mojego bloga. Również o Fremione. Aktualnie pracuję nad rozdziałem 8. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznałam ci nominacje do Liebster Award :) Więcej informacji na ten temat tutaj: http://hope-my-love.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nowy roździał?

    OdpowiedzUsuń